fbpx

Z powodu epidemii COVID-19 na wstępie przedstawiamy zasady obowiązujące w naszym hotelu. Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z nimi przed przyjazdem.

REGULAMIN DLA GOŚCI PRZEBYWAJĄCYCH W FOLWARKU ŁĘKUK PODCZAS TRWANIA EPIDEMII COVID-19

  1. Przy ladzie recepcyjnej powinna przebywać maksymalnie 1 osoba.
  2. Czas przebywania w recepcji należy ograniczyć do minimum.
  3. Osoba meldująca się w recepcji może zostać poddana mierzeniu temperatury ciała bezdotykowym termometrem.
  4. Goście hotelowi nie mogą korzystać z sauny parowej i sali zabaw.
  5. Korzystanie z sal konferencyjnych jest możliwe tylko i wyłącznie przy zachowaniu dystansu społecznego wynoszącego minimum 2 m odległości osoby od osoby.
  6. Pokoje i sprzątanie:
    • Pokoje przed sprzątaniem są ozonowane
    • W łazienkach dostępne są płyny dezynfekcyjne do rąk oraz dodatkowe worki na śmieci
    • Sprzątanie pokoi przez personel jest ograniczone do minimum. Odbywa się na życzenie gościa, po zgłoszeniu w recepcji.
    • Podczas sprzątania niezbędne będzie opuszczenie pokoju na minimum 1 godzinę.
    • Gość przed opuszczeniem pokoju ma obowiązek otworzyć drzwi balkonowe lub okna na pełną szerokość.
    • Sprzątanie będzie możliwe w godz. 11:00 – 17:00
    • W przypadku, gdy śmieci wymagają wyrzucenia prosimy o wystawienie worka z zawartością na korytarz. Worki z korytarzy będą sprzątane w godz. 11:00 – 13:00
    • Samą wymianę ręczników prosimy zgłaszać w recepcji lub do personelu sprzątającego.
    • Wszystkie przedmioty, które do tej pory były w pokoju są dostępne w recepcji lub u personelu sprzątającego. Są to: notes, długopis, czyścik do butów, igielnik, szczotka do odzieży, plastikowe kubeczki, torebki na pranie, papier toaletowy, informator hotelowy, ulotki z ofertami Folwarku, mapa okolicy.
  7. Należy ograniczyć sprzątanie pokoi przez personel do minimum. Będzie się ono odbywać wyłącznie na życzenie Gościa.
  8. Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
  9. Posiłki będą serwowane w restauracji.
  10. Goście hotelowi mają możliwość korzystania z bilarda, tenisa stołowego, piłkarzyków, biblioteczki z książkami.
  11. Goście mogą poruszać się po terenie Folwarku, zachowując bezpieczną odległość 2 metrów. Podczas przemieszczania się we wnętrzach hotelu Goście powinni nosić maseczki.
  12. Goście mogą wynająć Ruską Banię – jednakże podczas seansu przebywać w niej mogą wyłącznie członkowie rodziny.
  13. Podczas meldowania Gość będzie zobowiązany podpisać oświadczenie, w którym deklaruje, że nie jest chory na COVID-19.

Procedury zapobiegawcze: podejrzenie zakażenia koronawirusem u pracownika/obsługi

  1. Pracownicy i obsługa hotelu/obiektu/pensjonatu powinni zostać poinstruowani, że w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinni przychodzić do pracy, powinni pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, oddziałem zakaźnym, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
  2. Zaleca się bieżące śledzenie informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia, dostępnych na stronach  gov.pl  lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/, a także obowiązujących przepisów prawa.
  3. W przypadku wystąpienia u pracownika wykonującego swoje zadania na stanowisku pracy niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem należy niezwłocznie odsunąć go od pracy i odesłać transportem indywidualnym do domu. Należy wstrzymać przyjmowanie klientów, powiadomić właściwą miejscowo powiatową stację sanitarno-epidemiologiczną i stosować się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.
  4. Pracownik powinien oczekiwać na transport w wyznaczonym pomieszczeniu, w którym jest możliwe czasowe odizolowanie go od innych osób.
  5. Zaleca się ustalenie obszaru, w którym poruszał się i przebywał pracownik, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami zakładowymi oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
  6. Rekomenduje się stosowanie się do zaleceń państwowego powiatowego inspektora sanitarnego przy ustalaniu, czy należy wdrożyć dodatkowe procedury biorąc pod uwagę zaistniały przypadek.

 

Regulamin pobytu

Dyrekcja Folwarku Łękuk, zwanego w dalszej części regulaminu Folwarkiem, będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokojnego i przyjemnego pobytu naszych Gości. Regulamin jest integralną częścią umowy, na skutek której dochodzi do wynajęcia pokoju w Folwarku. Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Folwarku i obowiązuje wszystkie osoby przebywające na jego terenie. Decydując się na korzystanie z usług Folwarku, Gość potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego warunki.

§ 1

1. Pokój w Folwarku wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu a kończy się o godz. 11.00 dnia następnego. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
2. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość Folwarku powinien zgłosić w recepcji do godz. 1000 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Folwark uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych wolnych pokoi. Niezgłoszenie chęci przedłużenia doby i pozostawienie rzeczy w pokoju po godz. 11.00 traktowane będzie jako domniemane przedłużenie pobytu o kolejną dobę hotelową. W przypadku braku wolnych miejsc rzeczy Gościa zostają komisyjnie zdeponowane.

§ 2

1. Gość Folwarku zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji w trakcie wmeldowywania dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość.Odmowa okazania dokumentu uniemożliwi zawarcie umowy wynajęcia pokoju w Folwarku.
2. Gość Folwarku nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę za pobyt.
3. Osoby niezameldowane w Folwarku odwiedzające Gości mogą przebywać w pokoju od godz. 8.00 do godz. 22.00 po uprzednim powiadomieniu w recepcji. Za osoby odwiedzające przebywające w pokoju poza godzinami określonymi w regulaminie, Folwark obciąży Gościa według aktualnie obowiązującej stawki.

§ 3

1. Folwark może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, naruszając nietykalność osobistą lub dobra osobiste Gości, pracowników Folwarku lub innych osób przebywających na terenie Folwarku.

§ 4

1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na koszt Gościa na adres przez niego wskazany. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Folwark przechowuje te przedmioty przez okres trzech miesięcy.

§ 5

1. Folwark za dodatkową opłatą, zgodną z aktualnym cennikiem, akceptuje obecność zwierząt na terenie Folwarku. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do trzymania go w sposób niestanowiący zagrożenia dla innych Gości oraz personelu. Właściciel zwierzęcia ma również obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Folwarku.
2. Gość powinien powiadomić Folwark z wyprzedzeniem o zamiarze przyjazdu ze zwierzęciem. W razie braku takiego powiadomienia Folwark zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwierzęcia – w sytuacji braku odpowiednich pokoi.

§ 6

1. Istnieje możliwość zdeponowania wartościowych przedmiotów w sejfie hotelowym
2. Odpowiedzialność Folwarku z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową albo artystyczną jest ograniczona, jeśli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu. Folwark może odmówić przyjęcia na przechowane powyższych przedmiotów, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo, jeśli w stosunku do wielkości lub standardu Folwarku mają zbyt dużą wartość, a także zajmują zbyt dużo miejsca. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu
3. W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa w punkcie 2, odpowiedzialność Folwarku jest ograniczona do sumy określonej w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 lipca 1998 roku w sprawie ograniczenia odpowiedzialności osób utrzymujących zarobkowo hotele lub inne podobne zakłady ( Dz. U. z 1998r. nr 117, poz. 758 z
późniejszymi zmianami).

§ 7

1. Gość Folwarku ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub odwiedzających go osób zgodnie z aktualnym obowiązującym cennikiem Folwarku. Rzeczy nieuwzględnione w cenniku podlegają wycenie indywidualnej.

§ 8

1. Folwark świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze folwarku niezwłoczną reakcję

§ 9

1. Folwark ma obowiązek zapewnić:
a. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszelkich sprawdotyczących Folwarku
b. sprzątanie pokoju i wykonywanie naprawy usterek podczas nieobecności gościa, a w jego obecności – gdy wyrazi takie życzenie.
c. warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu oraz zachowanie tajemnicy informacji o gościu.
d. sprawność urządzeń technicznych.
e. wymianę bielizny pościelowej i ręczników na życzenie Gościa.

§ 10

1. Na życzenie Gościa Folwark świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a. udzielenia informacji związanych z pobytem
b. budzenia o oznaczonej godzinie
c. przechowania pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie w czasie pobytu Gościa w Folwarku

§ 11

1. Za bezpieczeństwo dzieci oraz szkody przez nie wyrządzone odpowiedzialni są ich opiekunowie.

§ 12

1. W Folwarku obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Folwarku nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Folwark może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

§ 13

1. Na terenie hotelu znajduje się niestrzeżone miejsce przeznaczone do kąpieli. Jego użytkownicy zobowiązani są do niespożywania alkoholu, niepalenia papierosów, nieużywania słów powszechnie uznanych za obelżywe oraz
pozostawienia po sobie porządku.
2. Zabrania się skoków do wody z pomostu.
3. Na plaży obowiązuje zakaz wyprowadzania psów oraz innych zwierząt.
4. Sprzęt wodny wypożyczany jest wyłącznie osobom pełnoletnim, niebędącym pod wpływem alkoholu.

§ 14

1. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek telefonicznych i zasilaczy komputerowych.
2. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien.

§ 15

1. Parking na terenie Folwarku jest bezpłatny i niestrzeżony.

§ 16

1. Zgodnie z Ustawą z dn. 8 kwietnia 2010r o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz 529) na terenie Folwarku- z wyłączeniem miejsc do tego przeznaczonych- obowiązuje zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu grozi karą w wysokości
500,00zł na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju.

 

 

Regulamin pobytu zwierząt na terenie hotelu

Zwierzęta są mile widziane w Folwarku Łękuk. Prosimy o poinformowanie Recepcji o pobycie pupila telefonicznie bądź poprzez e-mail najpóźniej do dwóch dni przed przyjazdem.

W sytuacji stawienia się w obiekcie z pupilem, bez wcześniejszego zgłoszenia, Folwark Łękuk zastrzega sobie prawo do zmiany pokoju na przystosowany do pobytu ze zwierzętami, a w przypadku braku takiego pokoju – do odmowy przyjęcia zwierzęcia.

Regulamin pobytu zwierząt na terenie hotelu:

1. W hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe (psy nieagresywne i koty).

2. Koszt pobytu każdego zwierzęcia w hotelu wynosi 40zł za dobę.

3. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.

4. Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt do restauracji, baru nocnego oraz SPA.

5. Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie 150zł /szt.

6. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu hotelu.

7. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.

8. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych gości.

9. Wszystkie szkody w mieniu hotelu, bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez dyrekcję hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele.

10. Za niepoinformowanie recepcji hotelu o posiadaniu zwierzęcia hotel ma prawo odmówić pobytu pupila.

Psy uważane powszechnie za agresywne:

  • amerykański pit bull terrier,
  • pies z Majorki (perro de presa mallorquin),
  • buldog amerykański,
  • dog argentyński,
  • pies kanaryjski (perro de presa canario),
  • tosa inu,
  • rottweiler,
  • akbash dog,
  • anatolian karabash,
  • moskiewski stróżujący,
  • owczarek kaukaski.