fbpx

Bezpieczny hotel na Mazurach

Hotel poza miastem | Wakacje na wsi | Bezpieczny wyjazd

Bezpieczeństwo Gości i pracowników

W trosce o naszych Gości oraz kadrę wdrożyliśmy szereg rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo w hotelu. Chcemy zminimalizować możliwość przenoszenia wirusów. Przy ustalaniu standardów braliśmy pod uwagę wytyczne Ministerstwa Zdrowia oraz GIS. Zgodnie z zaleceniami w holu recepcyjnym może przebywać 9 osób, a na sali restauracyjnej 60 osób. Przejdź niżej, żeby poznać środki bezpieczeństwa jakie wdrożyliśmy w poszczególnych przestrzeniach i działach.

Dezynfekcja pokoju

Wyposażenie pokoju zostało ograniczone. Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia ws. bezpieczeństwa w hotelu w trakcie trwania epidemii zostały wyłączone suszarki w łazienkiach. Zrezygnowaliśmy również z umieszczania materiałów promocyjnych – ulotek i katalogów. Z łazienki zniknęły również jednorazowe kubeczki. Każdy z pokoi hotelowych jest wyposażony w płyn do dezynfekcji.

Sprzątanie pokoi hotelowych

Wyjątkowo, w trakcie pobytu pokoje hotelowe sprzątamy jedynie na życzenie Gości. Prosimy wtedy o opuszczenie pokoju oraz zostawienie otwartych okien. Pracownicy housekeepingu są wyposażeni w maseczki oraz jednorazowe rękawiczki.

Ozonowanie i dezynfekcja pokoju

Przed przyjazdem pokój jest poddawany ozonowaniu. Z uwagi na niezależność od terminarzy firm zewnętrznych zdecydowaliśmy się na zainwestowanie w maszynę do ozonowania pomieszczeń. Pokój jest również dokładnie czyszczony i dezynfekowany specjalnymi środkami.

 

 

Bezpieczna restauracja hotelowa

Stosując się do przepisów – nasza restauracja jest w stanie obsłużyć 60 osób w jednym momencie. Blaty stołów są odsuniętę od siebie w odległości co namniej 2 metrów. Stoły oraz krzesła są dezynfekowane za każdym razem przed kolejnymi gośćmi, a obsługa – jak zwykle – przyjmuje zamówienia przy stolikach. Dodatkowo, aby podnieść poziom bezpieczeństwa w restauracji zmieniliśmy papierowe karty menu, które są trudne w dezynfekcji, na laminowane, plastikowe. Czynny jest również taras z widokiem na jezioro i pobliską Puszczę Borecką. Stoliki są oznaczone kartkami “stolik do dezynfekcji” oraz “zdezynfekowane”.
Poznaj Menu restauracji on-line!

Recepcja

 W recepcji może przebywać do 9 osób. Dodatkowo prosimy o podchodzenie do lady recepcyjnej pojedyńczo. Podczas meldowania goście będą mieli mierzoną temperaturę przy użyciu termometru bezdotykowego, w celu wykluczenia stanu podgorączkowego. W recepcji postawiliśmy również pojemniki na zużyte karty hotelowe oraz długopisy, które czekają na dezynfekcję. Powierzchnie dotykowe – między innymi terminal płatniczy oraz lada są regularnie czyszczone i odkażane.

Powierzchnie wspólne

Podłogi, klamki, lady są regularnie czyszczone oraz dezynfekowane przy użyciu dedykowanych płynów. Goście nadal mogą korzystać z ping-ponga oraz bilarda – są udostępnione w oddzielnej sali na życzenie, a po użyciu czyszczony i dezynfekowany. Zgodnie z wytycznymi ministerstwa zrezygnowaliśmy z otwarcia Sali Zabaw oraz placów zabaw dostępnych na zewnątrz.

Hotel poza miastem

Jesteśmy hotelem położonym z dala od miasta. Od Giżycka i Ełku dzieli nas ponad 30 kilometrów. Posiadamy kilkanaście hektarów terenu, wśród którego znajduje się własny ogród, park i plaża z dostępem do jeziora. Dzięki temu każdy z naszych gości może zachować bezpieczny, zalecany odstęp. Polecamy również spacery i wyprawy rowerowe do Puszczy.

Płyny dezynfekujące, maseczki

Każdy z pokoi oraz części wspólne zostały wyposażone w płyny do dezynfekcji rąk. Dodatkowo, w przypadku gdyby któryś z gości zapomniał o swojej maseczce recepcja hotelowa prowadzi sprzedaż jednorazowych maseczek. Przypominamy jednoczeście, że zakrywać usta i nos można również przy użyciu fragmentów odzieży – kominów, chust, szalików.

 Z powodu epidemii COVID-19 na wstępie zasady obowiązujące w naszym hotelu. Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z nimi przed przyjazdem.

REGULAMIN DLA GOŚCI PRZEBYWAJĄCYCH W FOLWARKU ŁĘKUK PODCZAS TRWANIA EPIDEMII COVID-19

  1. Przy ladzie recepcyjnej może przebywać maksymalnie 1 osoba.
  2. W recepcji w tym samym czasie może przebywać 9 osób.
  3. Czas przebywania w recepcji należy ograniczyć do minimum.
  4. Każda osoba meldująca się w recepcji zostanie poddana mierzeniu temperatury ciała.
  5. Goście hotelowi nie mogą korzystać z sauny, jacuzzi, siłowni, sali zabaw oraz innych pomieszczeń, w których mogą tworzyć się skupiska ludzi.
  6. Korzystanie z sal konferencyjnych jest możliwe tylko i wyłącznie przy zachowaniu dystansu społecznego wynoszącego minimum 2 m odległości osoby od osoby.
  7. W hotelu może być zakwaterowanych maksymalnie 78 osób.
  8. W hotelu nie mają prawa przebywać osoby, które nie są w nim zakwaterowane. Nie dotyczy to pracowników.
  9. Należy ograniczyć sprzątanie pokoi przez personel do minimum. Będzie się ono odbywać wyłącznie na życzenie Gościa.
  10. Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
  11. Posiłki będą serwowane w restauracji. Jednocześnie może korzystać z restauracji 60 osób.
  12. Goście hotelowi mają możliwość korzystania z bilardu, tenisa stołowego, piłkarzyków, biblioteczki z książkami.
  13. Goście mogą poruszać się po terenie Folwarku, zachowując bezpieczną odległość 2 metrów. Podczas przemieszczania się na terenie hotelu Goście powinni nosić maseczki.
  14. Goście mogą wynająć Ruską Banię – jednakże podczas seansu przebywać w niej mogą wyłącznie członkowie rodziny.
  15. Podczas meldowania Gość będzie zobowiązany podpisać oświadczenie, w którym deklaruje, że nie jest chory na COVID-19.

Procedury zapobiegawcze: podejrzenie zakażenia koronawirusem u pracownika/obsługi

  1. Pracownicy i obsługa hotelu/obiektu/pensjonatu powinni zostać poinstruowani, że w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinni przychodzić do pracy, powinni pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, oddziałem zakaźnym, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
  2. Zaleca się bieżące śledzenie informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia, dostępnych na stronach  gov.pl  lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/, a także obowiązujących przepisów prawa.
  3. W przypadku wystąpienia u pracownika wykonującego swoje zadania na stanowisku pracy niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem należy niezwłocznie odsunąć go od pracy i odesłać transportem indywidualnym do domu. Należy wstrzymać przyjmowanie klientów, powiadomić właściwą miejscowo powiatową stację sanitarno-epidemiologiczną i stosować się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.
  4. Pracownik powinien oczekiwać na transport w wyznaczonym pomieszczeniu, w którym jest możliwe czasowe odizolowanie go od innych osób.
  5. Zaleca się ustalenie obszaru, w którym poruszał się i przebywał pracownik, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami zakładowymi oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
  6. Rekomenduje się stosowanie się do zaleceń państwowego powiatowego inspektora sanitarnego przy ustalaniu, czy należy wdrożyć dodatkowe procedury biorąc pod uwagę zaistniały przypadek.