Bezpieczeństwo Gości i pracowników
W trosce o naszych Gości oraz kadrę wdrożyliśmy szereg rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo w hotelu. Chcemy zminimalizować możliwość przenoszenia wirusów. Przy ustalaniu standardów braliśmy pod uwagę wytyczne Ministerstwa Zdrowia oraz GIS. Przejdź niżej, żeby poznać środki bezpieczeństwa jakie wdrożyliśmy w poszczególnych przestrzeniach i działach oraz zapoznaj się z REGULAMINEM POBYTU I SPRZĄTANIA.
Dezynfekcja pokoju
Wyposażenie pokoju zostało ograniczone. Zrezygnowaliśmy z umieszczania materiałów promocyjnych – ulotek i katalogów. Z łazienki zniknęły również jednorazowe kubeczki. Każdy z pokoi hotelowych jest wyposażony w płyn do dezynfekcji.
Sprzątanie pokoi hotelowych
Wyjątkowo, w trakcie pobytu pokoje hotelowe sprzątamy jedynie na życzenie Gości. Prosimy wtedy o opuszczenie pokoju oraz zostawienie otwartych okien. Pracownicy housekeepingu są wyposażeni w maseczki oraz jednorazowe rękawiczki.
Ozonowanie i dezynfekcja pokoju
Przed przyjazdem pokój jest poddawany ozonowaniu. Z uwagi na niezależność od terminarzy firm zewnętrznych zdecydowaliśmy się na zainwestowanie w maszynę do ozonowania pomieszczeń. Pokój jest również dokładnie czyszczony i dezynfekowany specjalnymi środkami.
Bezpieczna restauracja hotelowa
Blaty stołów są odsuniętę od siebie w odległości co namniej 2 metrów. Stoły oraz krzesła są dezynfekowane za każdym razem przed kolejnymi gośćmi, a obsługa – jak zwykle – przyjmuje zamówienia przy stolikach. Dodatkowo, aby podnieść poziom bezpieczeństwa w restauracji zmieniliśmy papierowe karty menu, które są trudne w dezynfekcji, na laminowane, plastikowe. Czynny jest również taras z widokiem na jezioro i pobliską Puszczę Borecką. Stoliki są oznaczone kartkami „stolik do dezynfekcji” oraz „zdezynfekowane”.
Poznaj Menu restauracji on-line!
Recepcja
Prosimy o podchodzenie do lady recepcyjnej pojedynczo. Podczas meldowania goście mogą mieć mierzoną temperaturę przy użyciu termometru bezdotykowego, w celu wykluczenia stanu podgorączkowego. W recepcji postawiliśmy również pojemniki na zużyte karty hotelowe oraz długopisy, które czekają na dezynfekcję. Powierzchnie dotykowe – między innymi terminal płatniczy oraz lada są regularnie czyszczone i odkażane.
Powierzchnie wspólne
Podłogi, klamki, lady są regularnie czyszczone oraz dezynfekowane przy użyciu dedykowanych płynów. Goście nadal mogą korzystać z ping-ponga oraz bilarda – są udostępnione w oddzielnej sali na życzenie, a po użyciu czyszczony i dezynfekowany. Z braku technicznych możliwości skutecznego dezynfekowania zrezygnowaliśmy z otwarcia Sali Zabaw.
Hotel poza miastem
Jesteśmy hotelem położonym z dala od miasta. Od Giżycka i Ełku dzieli nas ponad 30 kilometrów. Posiadamy kilkanaście hektarów terenu, wśród którego znajduje się własny ogród, park i plaża z dostępem do jeziora. Dzięki temu każdy z naszych gości może zachować bezpieczny, zalecany odstęp. Polecamy również spacery i wyprawy rowerowe do Puszczy.
Płyny dezynfekujące, maseczki
Każdy z pokoi oraz części wspólne zostały wyposażone w płyny do dezynfekcji rąk. Dodatkowo, w przypadku gdyby któryś z gości zapomniał o swojej maseczce recepcja hotelowa prowadzi sprzedaż jednorazowych maseczek. Przypominamy jednoczeście, że zakrywać usta i nos można również przy użyciu fragmentów odzieży – kominów, chust, szalików.